3.1.2014

Kaappien penkominen

 Olen kauan säilyttänyt rusehtavaa jakkutakkia kaapissani, meinannut välillä heittää sen poiskin mutta onneksi en- Ostin sen hetken huumassa pari vuotta sitten alennusmyynnistä ja ostotilanteessa uskottelin itselleni "tätä mä tuun pitämään paljon" ( hah niin varmaa ) 

Eräänä päivänä selailin nettiä ja sattumalta löysin tämän kuvan ja muistelin että mulla on tuollainen  jakku. Niinpä aloin kaivelemaan kaappiani siinä toivossa että se olisi vielä siellä. Se kaivaminen nimittäin ei tapahdu hetkessä, sillä mulla on niin pienet vaatekaapit, että joudun laittamaan henkarikaappiin monta vaatetta päällekkäin, melkein jopa säilyttämään vaatteitani uunissa niinkuin Sinkkuelämässä Carrie  :) ( toivotaan että joku päivä saan sen vaatehuoneen)
Epätoivo alkasi välillä jo iskemään, että hitto oon heittäny sen pois.....kunnes se löytyi hintalaput vielä tallella. Nyt saan taas uskotella itselleni että "tätä mä tuun pitämään" :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.