16.3.2014

Sunday feeling

Takki Hugo Boss, huivi Louis Vuitton, laukku Michael Kors,
lenkkarit Nike, farkut/pipo/aurinkolasit H&M
                                                     

Tänään käytiin etsimässä mun pojalle synttärilahjaa. Viikon päästä on synttärijuhlat ja teemana on NINJA TURTLES. Mun kuopus täyttää 6 vuotta eli miehen alku jo :)

Kovasti ollaan askarreltu ja tehty juhlia varten koristeita. Olen kova teemafriikki ja mun pojilla on joka vuosi ollut joku teema synttäreillä.
Googlesta löysin paljon ideoita synttäreille, kun kirjoitti hakusanaksi Ninja turtles birthday.
Suomeksi kirjoitettuna ei sieltä löydä juuri mitään :)

Tässä kuvia aikaisimmilta synttäreiltä, joita mun pojilla on ollut.

Angry birds puvun ompelin itse, idean löysin siihenkin googlesta :)
Askartelin myös itse naamarit lapsille. 

Tilasin aikoinaan Star Wars kylpytakit mulle ja mun miehelle.
Star Wars synttäreille printtasin naamareita netistä ja päällystin ne kontaktimuovilla,sekä lisäsin kuminauhan.

Angry Birds birthday



 Star Wars birthday


Mun miehen kylpytakki




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.