17.6.2014

Huijatuksi tuleminen!!!!!!!!!!



Oloni tällähetkellä on surullinen,pettynyt,uskon olen menettänyt ihmisiin.
Se miksi jaan tämän (vaikka tämä ei liity blogiini millään lailla) on,että toivon muiden säästyvän huijatuksi tulemiselta. Ja varoittaa/toivoen ihmisten olevan tosi varovaisia mitä tilaa ja keneltä.


Olen aina kuullut näitä tapahtuvan,mutta kuitenkin ajatellut, että minun kohdalle ei tule näin tapahtumaan,kunnes kohtalo sanoi muuta.

Tilasin tuotteen netistä, paikasta jossa yksityiset ihmiset myyvät tavaroitaan. (oman suojani vuoksi en voi paljastaa mistä) Mutta ymmärrätte varmaan mitkä tälläisiä paikkoja ovat.
Minut puhuttiin niin pyörryksiin ja ammattimaisesti,että herätykellot eivät missään vaiheessa palaneet,vaan uskoin ihmiseen aivan täysin.
Myyjä oli suomalainen nainen.

Kaikki meni aluksi tosi mahtavasti ja myyjä tuntui tosi mukavalta jne.
Minulle luvattiin paketti lähipäivinä ja kun pakettia ei alkanut näkymään laitoin myyjälle viestiä. Aluksi laitoin puhelinnumeroon, jonka myyjä minulle antoi. No tämä numero paljastui huijaus numeroksi.

Laitoin mailia hänellä, kunnes paljastui, että myyjä oli kaupantekemisen jälkeen poistanut s.postinsa ja kohteen missä myi tuotetta.
Joten yhteydenotto häneen katkesi aivan täysin.

Soitin poliisille ja kuulin tämän olevan tuttu kaveri heille.
Ja joudun toteamaan/kuulin uutisen,että niitä rahoja en tule ikinä enään näkemään.
(vakuutuskaan ei korvaa tälläisiä)

Olin aivan shokissa siitä,että joku ihminen voi tehdä toiselle tällälailla. Käytti minun hyvä sydämmisyyttä täysin hyväksi.  
Olen aina uskonut ihmisen hyvä sydämmisyyteen ja luottanut siihen,että ihmiset tekevät kauppaa aidosti ja reilusti.

Koska yli kymmenen vuoden ajan, kun olen netissä tehnyt kauppaa ei kohdalleni ole koskaan tullut vastaavaa. Kaikki on mennyt aina tosi mahtavasti ja reilusti ja siksi myös minun on vaikea uskoa,että näin on nyt minulle käynyt.

 Tämän takia joudun kyllä karvaasti pettymään ja miettimään keneen voi uskoa ja luottaa nykypäivänä??

Ja kun poliisienkin voimavarat on niin pienet näissä asioissa niin jatkossakin ihmisiä tullaan huijaamaan ja paljon.

Toivon hartaasti,että muut säilyisivät tälläiseltä.

JOTEN OLKAA EXTRA VAROVAISIA, KUN NETISTÄ TILAATTE!!!!

(Olen ilmoittanut paikkaan,josta tuotteen ostin ja he ovat estäneet myynnit kyseiseltä ihmiseltä)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.