30.8.2014

Date night





// Eilen lapset meni mummolaan/paappalaan hoitoon ja meillä oli mieheni kanssa laatuaikaa kaksistaan.  Käytiin syömässä ulkona ja otettiin ilta rennosti. 

Ostin H&M liikkeestä valmiin kasvonaamion ja laitoin sen illalla. Villasukat jalassa ja  kupissa lämmintä anopin tekemää mehua ja leffa pyörimään.
Anopin tekemää mehua ei kyllä voita mikään. Oon aina pitänyt oma tekoisesta mehusta eniten.

Olen kauan katsellut tätä valkoista nahkarahia House by F liikkeessä,mutta en ole malttanut ostaa sitä. Mies otti vinkistä vaarin ja oli käynyt ostamassa sen mulle oi oi oi :)

Mieheni on jo pitkään puhunut, että kaipaa meidän Lontoon reissussa tutuksi tullutta Englantilaista aamiaista eli toisin sanoen todellista rasvapommi ruokaa. No hyvänä vaimona otin vinkistä vaarin ja valmistin miehelleni yllätykseksi Englantilaisen aamiaisen. Pekonia meillä ei ollut, mutta muut värkit löytyi kaapista. Meidän Lontoon hotellissa oli tälläinen aamiainen kun oltiin siellä. 

Ps. Juuri ennen lähtöä sanoin miehelleni, että harmi kun tätä Michael Korsin laukkua en ole juuri pitänyt,kun en pidän sen ketjumaisesta hihnasta. 

Sanoin miehelleni että ota pihdit ja napsase hihna irti. Nips naps ja homma hoidettu :) Laukku on siitä hyvä, että sen sisällä on paikka luottokorteille jne joten sitä voi pitää vaikka lompakkona. Niin joo olenhan mä tätä hamettakin tuunannut.
Eli ei päivää ilman tuunauksia :)

1 kommentti:

  1. Voi vitsi oon kade kun uskallat rohkeasti kokeilla eri tyylejä etkä oo tavallinen paitapusero muijja. Onnea uudesta Rahista :) Niin ja sua ei kyllä uskois 33 vuotiaaksi.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.