5.11.2014

Tekoturkistakki






// Parin päivän hiljaisuuden syy on,että olen yksinkertaisesti antanut väsymykselle vallan. Väsymykselle kun antaa vallan,seuraa siitä vain lisää väsymystä :) Olen se ihminen,johonka vaikuttaa ilmat tosi paljon. Alkuviikkona satoi paljon ja sää oli muutenkin harmaa ja kurja. Heti kun aurinko alkoi paistamaan tuli olotilakin pirteämmäksi. No loppuviikko mennään sitten täysillä, nimittäin perjantaina on Kolmen perheen illallinen osa 3 ja piinapenkkiin joutuu nyt minä ja mun mies iik :) Eilen treenattiin ja suunniteltiin loppuun meidän menu.Teemana meillä on talvi ja alkuviikosta kävin ostamassa hieman rekvisiittaa mm.pöydän koristeluun :)

Asusta sen verran,että tekoturkistakki ja farkkupaita yhdistelmällä mentiin tämä päivä. Pipokausi tuli kanssa avattua. Pipo ovat ehdottomasti mun suosikki asuste näin talvella.


Nyt mukavaa pikkulauantaita :)


1 kommentti:

  1. -Kivan näköinen lyhyt Turkki tykkään varsinkin kun on tekosellanen sitä voi allerkinenkin myös käyttää (asmaatikko ym.)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.