7.5.2015

So blonde so me






 // Pikku hiljaa tässä alkaa tottumaan siihen,että peilistä katsoo blondi rouva :) Sinänsä jännä,koska olen yli puolet elämästäni ollut vaaleahiuksinen, vaikka monet luulee että olen oikeasti tummahiuksinen. Normaalisti vaaleahiuksisilla on oma väri sellainen maantienharmaa tai tällä sanalla moni sitä kutsuu,mutta mä olen todella vaalea omasta takaa :)

Sama mihinkä alan tottumaan hiljalleen on että enään en omista tosi pitkiä hiuksia,vaan tällä hetkellä hiukseni ovat polkkapituiset. Eli kaiken kaikkiaan todella iso remontti tuli tehtyä hiuksiin ja tein kunnon lookin muutoksen. Mä olen aina ollut sellainen,joka vaihtelee ajan saatossa hiustyyliä ja en pelkää kokeilla kaikkea uutta. Hiukset ovat kasvavaa materiaalia,joten miksi ei kokeilla jotain uutta,sillä se voi välillä tehdä ihan hyvää ja piristää kummasti :)

No se niistä hiushöpinöistä ja hiljalleen aletaan valmistautua äitienpäivä hulinaan,joka alkaa huomenna pojan koulussa aamiaisella ja iltapäivällä toisen pojan eskarissa kahvituksella :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.