11.5.2015

Tulevaa




// Tulevana lauantaina Vaasassa järjestetään bloggareiden kirppis. Nyt kaikki sinne ostoksille ja tekemään kivoja löytöjä,itsekkin olen siellä myymässä  :) Täältä pääset BlogiVaasa Pop Up sivuille klik

Paikan meille bloggareille tarjoaa KUNTSI ja heidän nettisivuille pääset tutustumaan täältä

Vinkki kesälle: Kuntsilla järjestetään Out of the box-juhlanäyttely 12.6-27.9 jossa on esillä 20 kotimaisen eturivin taiteilian teoksia.



Myös tulevaa,sillä varasin mulle ja mun miehelle matkan Saksaan ja sinne me lähdetään kesäkuussa.
Mies asui nuorempana Saksassa jonki aikaa ja on jo kauan siitä puhunut,että haluaisi mennä sinne uudestaan. No päätin sitten yllättää mieheni ja yksi aamu ilmoitin sille,että varaudu pakkaamaan laukkus kesäkuussa,sillä Germany here we come :) Mulle tämä on ensimmäinen kerta tässä maassa ja odotan kyllä innolla tätä matkaa :)


 Kuva:Pinterest

3 kommenttia:

  1. Voi ei kun mä asun niin kaukana Vaasasta, olisin niin halunnut tulla penkomaan sun pöytää. Sulla on niin hyvä tyyli pukeutua ☺ Niin ja hyvää matkaa teille.

    VastaaPoista
  2. Luin sun vanhoista postauksista että paljon ihmisiä oli toivonut että järjestäisit oman kirppiksen vaikka pihallasi eli moni on näköjään kärkkymässä sun tavaroita ja ei ihme sun tyylitietoon moni luottaa ☺ Voisitko joskus tehdä postauksen vaikka kampauksista ja hiuksista kun katoin että olet senkin alan ammattilainen? T.Tiina

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille kommenteista ja kiitos vinkistä, voin tehdä postauksen hiuksista joku päivä :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.