19.9.2015

Hetki huulilla - ikuisesti lantiolla




Kyllä nyt alkaa tuntumaan niin syksylle ja harmaalle. Tällä hetkellä harmaa ja sateinen sää ei haittaa yhtään, sillä herkuttelen karkeilla ja löhöilen sohvalla,taustalla pyörii lemppari sarjani Frendit. Frendeistä puheen ollen postauksen otsikko tulee täysin tästä sarjasta ja se jäi itseäni niin mietityttämään. Siinä tulee esille tämä sanonta a moment on the lips, forever on the hips. Olkkarin pöydällä on iso kasa karkkeja + muita herkkuja ja ei siinä mene kuin hetki kunnes kaikki on syöty ja tällä tarkoitan että ihan minä yksin olen ne kaikki syönyt. Hetken saan siis näistä makuelämyksistä nauttia,mutta järkkyttävä duuni polttaa ne kropasta pois eli onko tämä herkuttelu sen arvosta. Hyym makean ystävänä tähän tekisi mieli sanoa että todellakin on :)
Ei herkuttelussa mitään pahaa ole,mutta mietin omalla kohdallani vaan sitä,että miksi en osaa ostaa saati syödä sopivaa määrää herkkuja, vaan kun mut päästetään Makuuniin niin homma lähtee aivan lapasista ja kannan sieltä ulos ison läjän irttareita. Mun heikkous herkuissa on aina ollut irttarit, voisin elää ilman pullia/kakkuja mutta karkkilakkoa ei vaan pysty tekemään.
 Joskus käy myös niin että ensin kaksin käsin herkkuja menee nassuun,kunnes olet tullut siihen pisteeseen että yrjö meinaa tulla. Joskus jopa ähky saa sen aikaiseksi,että lupaat/vannot että hetkeen et syö herkkuja - menee pari päivää ja kas kas taas ollaan karkkihyllyllä itselleen vakuuttelemassa että mut olinhan mä eilen ilman herkkuja.
 Voi voi no näitä ajatuksia mun päässä pyörii just nyt <3
 Mikä on teidän heikkous?

  
Ps: Tässä on nyt se kollaasin asu




8 kommenttia:

  1. Mun heikkous on suklaa jätski ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oi nyt mun alkas tekeen mieli Bravon suklaa-banaani jätskiä :)

      Poista
  2. Hitsit aivan kun mä olisin kirjottanut tämän. Oon just se joka vakuuttelee itselleen et en oo hetkeen syöny herkkuja ☺

    VastaaPoista
  3. Tuo vihreä pukee sua tosi hyvin.

    VastaaPoista
  4. Sä oot niin laiha että saat syödäkki herkkuja ☺ hitsit sulla on kyllä upean pitkät jalat.

    VastaaPoista
  5. Toi vihree väri on kyllä ihana, ja pukee sua tosi hyvin <3

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.