11.2.2016

IG kuvia ja puhutaan fanittamisesta


Tässä Instagram fotoja. David Bowien kuolema oli suuri järkytys meidän perheelle tai enempikin kyllä mun miehelle. Mies on koko ikänsä ollut sen suuri fani ja omistaa kaikki sen levyt ja dvd:t, joten Bowien kuolema oli iso järkytys mun miehelle ja sitä surtiin todella vahvasti. Sitä miettii välillä, että ihminen jota et ole ikinä nähnyt tai tuntenut, niin mitenkä sellaisen kuolema voi vaikuttaa niin suuresti sun elämään että itkukin voi tulla. En tiedä onko mulla jotain niin suurta idolia julkisuudessa, että surisin sen kuolemaa aivan kuin jokin läheinen olis kuollu, onko teillä sellasta idolia?  Toisaalta mä oon niin tunteikas ihminen ja itkuherkkä, että reikä sukassakin voi saada mut joku aamu itkutuulelle.
Ai niin joo olihan Kari Tapio kuolemakin sellainen, jolloin olin herkillä, vaikka en edes pidä sen musiikista eikä se ole koskaan merkinnyt mulle mitään, toisaalta ehkä siinä tuli oma nuoruus mieleen kun vanhemmat kuunteli sitä paljon, eli se oli varmaan sellainen paluu nuoruuteen herkkähetki,  jos nyt näin psykologia leikitään  :)

Kirjan lukeminen edistyy hiljalleen mutta varmasti. Lisäpotkua siihen toi kyllä herkullinen uutuus suklaa. Vaikka en ole niin suklaafani, karkkifani kylläkin niin viime aikoina olen löytänyt suklaat ja monet uutuudet ovat vieneet mut mennessään.Nämä mun karkki/herkkukuvat saa varmaan monelle sellasen fiiliksen että syön herkkuja 24/7 kun postaan niitä vähät välii. No toisaalta kyllä mä perso makealle olen, sitä on turha kieltää, mutta kyllä mä nyt vähän katon perään ettei ihan lapasesta lähde :) Vaalin terveellisiä elämäntapoja ja liikuntaa, mutta mihin on kadonnut se aika kun ihmiset kävi kuntosalilla harrastusmielessä ja liikunnan takia? Mielestäni kuntosalit on muuttunut selfiesaleiksi ja hei onhan se nyt trendikästä sanoa että mä käyn salilla :)



6 kommenttia:

  1. Niin totta jokaiselta kun kysyy mitä harrastat niin kaskumma kaikki sanoo no mä käyn salilla. Kuinkahan moni oikeasti käy,nimittäin onhan se nyt hiton noloo jos meet ääneen sanoo joo en oo salilla käyny koskaan.Sut leimataan heti luuseri laiskaksi. Vaikka voihan sitä ihminen harrastaa muutakin liikuntaa. Hyvä teksti I like

    VastaaPoista
  2. Mitä enemmän näytät miehelle niin sitä parempi näin nuoret tytöt nykyään ajattelee. Miksei voi vaan harrastaa salilla käyntiä onko pakko mennä aivan hulluuteen. Kropat missä rasvaa ei ole ei edes ole hyvän näköistä mutta nämä raukat luulee toisin. Kyllä naisen pitää näyttää naiselle niin kuin ennen vanhaan oli.

    VastaaPoista
  3. Oi mäki surin Bowien kuolemaa se oli mun idoli niin jackson oli kans.

    VastaaPoista
  4. Jos Madonna kuolis niin surisin sitä. Millanen naisen kroppa sun mielestä on kaunista esim tykkääx fitness kropista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauneus on katsojan silmissä näin se menee ja jokainen saa tehdä kropalleen mitä lystää ja jokainen saa näyttää siltä miltä itsestään tuntuu hyvälle :) Mun on mielestä esim tanssijoilla on hyvät kropat.En siis näe fitness kroppaa hyvän näköisenä vaikka nostan hattua sille mitä sen eteen pitää tehdä.

      Poista
    2. Niin ja Madonnan kuolema olis kyllä paha ihan totta puhut, sitä mäkin surisin :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.