13.4.2016

Keskiviikko fiilikset


 Keskiviikkoa kaikille <3 Mä en oo ikinä tykännyt myslistä yäk, okei myönnän oon maistanut joskus vuonna miekka ja kirves viimeksi ja muistikuva on etten tykännyt :) Mies on yrittänyt vuosia saada mua syömään sitä, se kun tykkää siitä niin kovaa ja sitä tulis enempi ostettua jos muutkin perheessä söisi sitä. No nyt on maailman kirjat sekasin, sillä päätin miehen mieliksi ostaa ja hitto että oli hyvää varsinkin maustamattoman jugurtin ja mustikoiden kera. Joten joudun syömään sanani, mysli ei ole yäk vaan niin hyvää.
Joku teistä on kysellyt mitä kuuluu mun kirjan lukemis projektille noh ei kovin hyvää, ainakin viikko on nyt ollu taukoa lukemisesta.Kyllä mä sen itsestäni tiesinkin, että ei musta mitään joka iltaista kirjan lukijaa saa. Luen sitten kun fiilis on sellainen ja on siihen aikaa, sillä nyt ajatuksen sinkoilee sinne tänne ja oon liian rauhaton.




Vitsit eilinen Armanin Pohjantähden alla ohjelma sai mut kyllä niin herkille, että tämä päivä on menty aika tippa linssis meinigillä. Huh sitä kehtaakin valittaa pienistä kun toisilla ei ole mitään, eikä ketään <3 Pakko lähtee tekemään lenkki, että saan ajatukset taas kasaan. Btw kuvan Nike Juvenate lenkkarit on kevyet ja hyvät jalkaan eli just täydelliset kengät juoksemiseen.



4 kommenttia:

  1. Oi sulla on noi tennarit, onko ne hyvät jalkaan?

    VastaaPoista
  2. Eilinen Armanin ohjelma oli kyllä surullinen.

    VastaaPoista
  3. Upeat kuvat, mä en tykkää mysleistä mutta voisin maistaa/kokeilla noita mitä ostit. Minkä firman myslejä ostit?

    VastaaPoista
  4. Raikas blogi ja kauniita kuvia. T.Fiia

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.