1.7.2016

The embroidered jacket


 Jokin aika sitten jouduin jo tuunaamaan takin itselleni, kun en mistääm meinannut löytää haluamaani,  mutta nyt sitten kirjailtuja takkeja ja takkeja joissa on isoja merkkejä alkaa tiputtautua kauppojen hyllyille. Tämän tyylisiä takkeja  näkee siis nyt paljon. Bomber takit on muutenkin ollut jo jonkin aikaa IN, eli saa nähä koska niiden suosia alkaa laantumaan.  Mä henk.kohtasesti tykkään tämän tyylisistä takeista paljon ja sen huomaa kun katsoo mun vaatekappiin. Jotenki rento, mutta samalla tyylikäs takkimalli.
Ennen käytiin paljon ottamassa pojan kanssa asukuvia, melkein vois sanoa että päivittäin, mutta viimeisen kuukauden aikana tahti on huomattavasti hidastunut. Yksi syy siihen on varmaan, että olen laittanut meidän kodin uuteen uskoon tai sisustella sitä ja heittänyt turhia tavaroita pois. Mutta muutenkin ollut motivaatio puutetta havaittavissa ja ei vaan kiinnosta laittautua ja viime päivät menty aikalailla ponnari ja verkkari linjalla. Vielä jotain kotihommia ja sitten alkaa homma oleen taputeltu ja toivon mukaan saan vaateinspiksen palautumaan, koska siihen mun blogi päänsääntöisesti perustuu.



2 kommenttia:

  1. Mistä toi takki on? Toi ois just jotenki niiin mua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takki Gina Tricotista, tässä linkki
      http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/vaatteet/takit/bomber-takki/pamela-bomber-takki/prod746703530.html

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.