21.8.2016

Sunday chilling



 Tänään vein kirppistavarat myyntiin, joten muistutus huomenna kaikki Palosaaren kirppikselle ostoksille. Vein myyntiin myös mun pinkit Adidaksen tennarit,ne löytyy kassan lähellä olevasta vitriinistä.Eli kyseessä on namä tennarit klik 
Laitoin myyntiin myös Zalandolta tilaamani korkeat herrainkengät. (OVH.109€) Pari kertaa niitä pidin, joten kunto on hyvä. Tarkoitan näitä kenkiä klik



Mies ja nuorempi poika lähti katsomaan Vepsun jalkapallopeliä ja me vanhemman pojan kanssa otetaan rennosti löhöillen ja katotaan telkkua.
Mulla on paripäivää ollut nyt silmässä särkyä ja se hieman punottaa auts. Mulla on tosi herkät silmät ja mun pitää olla tosi varovainen, sillä pari vuotta taaksepäin mulla meinas näkö lähteä toisesta silmästä. Silmälappu on tällä hetkellä silmässä, joten pakko ottaa nyt rennosti ja levätä.



6 kommenttia:

  1. Kauniit kuvat, on sulla silmää.

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat ja hieno ananas

    VastaaPoista
  3. Tsemppii silmän paranemiseen t. Kaija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kaija, pikku hiljaa alkaa silmä olemaan taas iskussa.

      Poista
  4. Ihanan näköistä ja upea toi ananas. Onko se kynttilä vai koriste?

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.