26.10.2016

Casual grey



Moikka ja hyvää pikkulauantaita kaikille <3   Meillä on ensimmäiset piparkakut leivottu ja glögit nautittu. Voisi siis sanoa, että joulu on nyt meillä korkattu. Mä voisin jo laittaa joulukoristeitakin kotia, mutta jos sitä ihan hetken vielä odottaa. Mä oon ollut aina niin joulu ihminen ja rakastan aikaa, kun saa kotia laittaa ihania jouluisia tunnelmavaloja ja muutenkin kotona tuoksuu joulutortut ja piparkakut.

 Viikon päästä on mun hyvän ystävän miehen 40v juhlat ja teemana on naamiaiset. Miehen vaatetus on jo selvillä, mutta mä vielä puntaroin mikä meinaan juhlissa olla. Jos mä oon joulu ihminen, niin mä oon myös teema ihminen. Tykkään siis pukeutua eri teemojen mukaisesti ja suunnitella mitä laittaa päälle. Lupasin pojille, että pidetään perheen kesken pienet Halloween juhlat ja tehdään Halloween herkkuja.


Ehkä tähän synkkyyteen olisi pitänyt asun väriksi valita, jotain räikeää ja piristävää. Noh menkööt nyt tämä asu samassa kastissa kuin sääkin, eli tummaa ja harmaata :)




3 kommenttia:

  1. Ihanan rento asu ja samalla tyylikäs t. Erika

    VastaaPoista
  2. Niin ihanasti hiukset, ootko ite tehny letin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ite oon letin tehny, laitoin mukaan klipsipidennyksiä että letistä tuli pidempi :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.