20.10.2016

Paappatakki




Jo jonkin aikaa kauppojen hyllyillä on alkanut näkymään ruudullisia vaatteita. Mä oon aina tykännyt ruutukuosista, mutta toki näin syksyn tullessa siitä innostuu aina enemmän. Yksinkertaiseenkin asukokonaisuuteen ruutukuosi tuo kivaa yksityiskohtaa.Toisille ehkä näistä takeista (mun miehelle) tulee mieleen paappatakki, vaikka tästä paappatakista jopa mun mieskin tykkäs (oho) ei siis heti tyrmänny. Mun mielestä tämä bleiseri menee mallin ja materiaalin puolesta jo ihan takista, jos tietysti vaan suinkin tarkenee talven tullessa.
Niin kaunis ilma ja wautsi mikä auringonpaiste, nämä säät ja kauniit värit luonnossa on just sitä syksyn parhautta.

Mitens iskeekö ja uppoaako teihin ruutukuosi?







Kyseessä on tämä bleiseri klik

4 kommenttia:

  1. Ei ehkä ennen uponnu ruutukuosi mutta hitto nyt uppoo niin ihana tyyli sulla.

    VastaaPoista
  2. Wau mitkä kuvat ja upea sää. T. Liisa

    VastaaPoista
  3. Nyt lähti ruututakki tai paappatakki ostoslistalle 😀

    VastaaPoista
  4. Muhun uppoo kyllä ruutu mutta nyt vielä enemmän tosi hieno bleiseri.T. Felicia

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.