1.10.2016

Tunika mekoksi


Kuvien tunika/mekko näkyi jokin aika sitten mun päällä täälä blogissa, mutta silloin tämä vaatekappale oli muodossa tunika ja yhdistin tunikan mustien housujen kaveriksi. Nyt housut jäi kaappiin ja tunika muuttui mekoksi. Kyseessä on siis tämä mekko/tunika klik  Aikaisemmin en ole mekon kanssa pitänyt bomber takkia, mutta ihan hyvin nämä kaksi yhteen sopii, vai? Kun selailin läpi viime aikaisia postauksia, niin aika paljon olen vihreä/musta linjalla mennyt ja tämä on ollut ihan vahinkoa. En siis ole kaapista hakemalla hakenut juuri näitä värejä. Ei näissä väreissä mitään vikaa ole, vaan päinvastoin kyseessä on mun kaksi lempiväriä ja kivan kombon mun mielestä nämä kaksi väriä tekevät yhdessä.














Takki Zara
Tunika/mekko Zara
Saappaat Din Sko
Kello Daniel Wellington
Aurinkolasit Gina Tricot

5 kommenttia:

  1. Tämähän on kiva! Hyvin voisi näköjään mekkoonkin yhdistää. Olen ihastellut tuon mallisia takkeja mutta kuvitellut jotenkin etteivät mekkonaisen vaatekaappiin sovellu, mut ehkä sittenkin!

    VastaaPoista
  2. Wautsi sopii hyvin myös mekoksi.

    VastaaPoista
  3. Aina niin tyylikäs.

    VastaaPoista
  4. Monipuolinen tyyli sulla ja vihreä/musta sopii hyvin yhteen.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.