15.11.2016

Last days




 Oon pitänyt ihan tietoisin parin päivän (okei melki viikon) hengähdystauon ja jättänyt blogijutut hetkeksi rauhaan. Tekee hyvää vähän hengähtää välillä ja taas jatkaa täydellä teholla. Välillä tuntuu, että voisin postata montakin päivitystä päivässä, välillä taas ei huvita yhtään mikään. Kuvia otan kyllä ihan päivittäin ja mun menoa jne voi enempi seurata Instasta (linkki sivupalkissa)

Tää pimeys saa mulle harmaita hiuksia, sillä en vaan yksinkertaisesti ehdi ottaa asuakuvia samaan tapaan kuin kesällä. Ideoita ois vaikka muille jakaa, mutta minkäs teet kun pääset töistä siihen aikaan, kun katuvalot menee päälle ja se tarkoittaa että hyviä kuvia ei tule. Meinasin kesällä, että otan vähän niin kuin varastoon talvea varten kuvia, mutta tulin siihen päätökseen, että ketä kiinnostaa talvella katsoa hellemekko kuvia (mua ei ainakaan)  Mä ainakin yritän just nyt hakee inspiksiä talvipukeutumiseen ja Pinterest on ollut kovassa käytössä viime päivät.





 Vk.loppuna oltiin kaverin järjestämissä pikku jouluissa ja oli niin hauska ilta. Ensimmäiset jouluruoat on nyt syöty ja joulun makuun päästy. Laitoin kerrankin oikeen kunnolla meikkiä naamaan ja meikkasin pitkän kaavan kautta. Ostin Kardashian irtoripset ja ne muuten oli tosi hyvät. Liima oli hyvää ja ripset pysyi koko illan silmissä kiinni. Monet manaa sitä, että irtoripset tapaa irrota silmistä illan aikana. Mä tein niin, että leikkasin ripsinauhan kahteen osaan ja laitoin silmiin, näin ne pysyy paikoillaan paremmin.







Tänään laitoin joulutähdet ikkunoihin ja pihalle jouluvalot. Pojille ostin joulukalenterit ja kävin hakemassa joulusuklaata, kotona soinu joka päivä Michael Buble´:n joulucd. Ihanaa joulu tulee :)

Tilasin Wish.comista teeukkelin (onko muuten teille tuttu firma) teepuruja laitetaan tämän ukkelin "housuihin" ja laitetaan ukkeli kylpemään veteen, hauska kapistus ja maksoi 1€ Mä oon viime aikoina tilannu täältä firmasta vaikka ja mitä. Eilen tuli poikien pleikkari ohjaimiin eri väriset kuoret ja nämä makson vaan 1€/kpl. Itselleni tilasin kahdet imagolasit, sellaset pilotti tyyliset, joita näkee nyt paljon ihmisillä. Niitä tässä jo kovaa odotan ja toivottavasti postimies pian tuo ne. Kaikea kivaa oon löytäny Wish:ltä ja osa tuotteista on tullu viikossa, joissakin on kestänyt parisen viikkoa.




8 kommenttia:

  1. Todella upeet kuvat t. Kirsi

    VastaaPoista
  2. Oi miten kauniit mustavalko kuvat.

    VastaaPoista
  3. Meilläkin on laitettu jo joulua kotiin 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulu on niin ihanaa aikaa. Kurja vaan kun lumi suli pois, mutta toivottavasti jouluksi tulee valkea maa :)

      Poista
  4. Kävin heti kattoos ton wish sivun kun ei ollu tuttu ja näytti kivalle. Pitääpä heti jotain tilata t. Niina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tilannu nyt monta pakettia sieltä ja on kyllä edullisia tuotteita, eikä postikulutkaan maksa paljo mitään :)

      Poista
  5. Joulu on ihanaa aikaa, meillä myös pihavalot jo laitettu.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.