12.12.2016

Hello boring grey




Joidenki mielestä ehkä tylsä ja mitäänsanomaton väri tämä harmaa, mutta muhun se uppoo ihan kypällä. Lauantaina puhuin perus poolopaidasta jonka ostin, no tässä tämä nyt sitten on. Kyseessä on yksinkertainen paita, mutta materiaali on todella pehmeää ja joustavaa, joten paita on rento ja mukava päällä.











Koska viimeksi mun päässä on nähty hattu, hyym siitä taitaa olla kyllä tovi.  Ennen rakastin pitää hattuja ja hyvä ettei päivittäin mun päässä ollut jokin päähine. Nykyään hatut on jääny vähäiselle käytölle, koska peili on kertonut että näytän hattu päässä joko jollekki rikosetsivälle tai sitten crocodile Dundeelle :)

Onneksi hattu on hyvä asuste, jonka alle on hyvä  "piiloutua"  sillä tämä rouva on viime aikoina ollut tosi väsynyt ja silmäpussit on ottanut kasvoista vallan.

No joka tapauksessa tämä Dundee päätti, että olkoot kerran hatuista pidän, sellaisen myös laitan päähäni näytti miltä näytti. Onko muita hattujen ystäviä linjoilla?










Farkut Gina Tricot/ Paita H&M/ Hattu H&M/ Nilkkurit Din Sko

5 kommenttia:

  1. Moi,
    Mä tykkäisin hatuista kauheasti, mutta mulla on niin pieni pää että kaikki on isoja. H&M;n lastenpuolelta on pari hyvää löytynyt :D
    Sun hattu on hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Mulla on taas niin iso pää ja sen takia tosi vaikee löytää hienoja ja sopivia hattuja. Yleensä miestenpuolelta ostan, koska sielä on tälläsille isopäille sopivia heh :)

      Poista
  2. Mä odotan aina sun postauksia. Sun tyyli on niin ispiroiva. T. Riikka

    VastaaPoista
  3. Kyllä muuten voi harmaakin väri olla upee, sen sä just todistit. Hattu sopii tosi hyvin sulle.

    VastaaPoista
  4. Yksinkertainen mutta todella tyylikäs kombo tykkään T. Viivi

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.