25.12.2016

Talvisempi ribbimekko



Ribbimekot, siinä on vaatekappale joka mielletään materiaalin puolesta yleensä kesään. Mä itse pidän tosi paljon ribbimekkoja kesällä ja haikeana hyvästelen ne kesän jälkeen. Tähän tuli muutos ja nyt pidän niitä talvellakin, koska löysin sen mallisen mekon joka soveltuu hyvin talveen. Mekon helma on A-linjanen ja yläosa vähän kireämpi.
Tämän tyylisistä ja materiaalisista mekoista kannataa aina ottaa yks koko pienempi mitä normaalisti pitää, sillä mekko venyy niin paljon.





Tämän tyylisten mekkojen alla tapaan pitää niitä kuulusia mummokalsareita, joista oon joskus maininnut ja jotka muistuttaa vähän pyöräilyhousuja. Vaikka ne on rumat, ne on siitä loistavat että ne lististää mahaa ja reisiä ja tekee asusta ryhdikkäämmän. Ne eivät ole siis pikkuhousut, vaan tapaan laittaa ne lopuksi sukkahousujen päälle.






 Me käytiin Vähäkyrössä, eli paikassa missä mä oon syntynyt ja pienenä asunut ja siinä samalla otettiin nämä kuvat.

Päästiin perille Vähäkyröön ja nousin autosta, sen jälkeen alkasin manailemaan. Mun kamelin värisen takin vyö oli koko matkan roikkunut auton ulkopuolella ja vyö oli aivan musta ja likanen. Oon nyt yrittänyt sitä hinkata kaikilla mahdollisilla ainella ja saas nähdä saako sitä herätettyä enää henkiin :(














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.