19.1.2017

Granaattiomenaleipä & 3 parasta hiustuotetta


Granaattiomenan siemenet onko tuttuja? Mulle nimi on tuttu, mutta en oo koskaan maistanut niitä. Kunnes päätin kokeilla ja ostin omenan, poistin siemenet ja laitoin ne leivän päälle, oli kyllä tosi hyviä.
Huomasin vasta eilen, että granaattiomenan siemeniä myydään ihan pakasteenakin. 







Multa on paljon kyselty, mitä hiustuotteita käytän ja mitä suosittelen. 



Tässä mun top 3



-Wellan SP luxe oil, siis ihan mun favorite tuote, eli tuote jota ilman en pärjää. Tekee hiukset niin pehmoiseksi/sileiksi ja saa huonokuntoiset hiuksetkin kiiltäviksi ja näyttämään eloisilta. Kaiken lisäksi vielä tässä on lämpösuoja mukana.


- Monien blondien riesa on saada keltasuus pois hiuksista. Mä oon jopa ketsuppia tuikkassu aikoinaan mun hiuksiin vaikuttamaan, kun luin jostain että huippumallit käyttää tätä kikkaa. No joo kyllä se ketsuppi vei vähän keltasuutta pois, mutta jestas mikä ketsupin löyhkä oli
 koko kämpäs ja mun hiuksissa monta päivää :) Onneksi ei tarvi enää sen kanssa olla säveltämässä, vaan Goldwellin soft color tekee asiansa ja saa viileämmän sävyn hiuksiin. Tapaan käyttää joko REF tai 10V:tä molemmat on hyviä ja joskus mulla on tältä merkiltä 10BS


- Viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisempänä GHD hoito. Tein joskus postauksen tästä ja kerroin että kävin kampaamossa testaamassa tätä tuotetta klik Tämä on siis kampaamoissa ulosmyynti tuote ja voin kertoa, että ihan loistava. Ghd Advanced Split End Therapy on haaroittuvia hiuslatvoja ravitseva hoitotuote, jonka vahvistava koostumus tuo hiuksiin jopa 10 pesukertaa kestävää kiiltoa, sileyttä ja pehmeyttä.
 
Peset ensin shampoolla hiukset, älä laita hoitoainetta. Tätä levitetään pyyhekuivin hiuksiin (latvoihin)  ihan pieni nokare, eli joku t-lusikallinen. Föönaat hiukset ja muista, että et pidä fööniä liian lähellä hiuksia ja miedolla lämmöllä föönaat. Föönauksen jälkeen suoristat hiukset, toki tässä sanotaan/suositellaan että GHD raudalla. Mun hiuksista tuli niin sileet, että koko ajan olen haromassa hiuksiani, love it.





8 kommenttia:

  1. Kiitos näistä vinkeistä, meenki heti ens viikolla kampaamoon hakemaan.

    VastaaPoista
  2. Ostin tota Sp öljyä ja voi juma tuli niin sileex hiukset super iso kiitos vinkistä t. Ulriikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, kiva kuulla että oli hyötyä tästä vinkistä :)

      Poista
  3. Muut oli mulle tuttuja mutta toi Ghd hoito ei mutta sitä pitää ehdottomasti joku päivä kokeilla.

    VastaaPoista
  4. Kuinka useesti käytät tota taittoväriä? JOKA pesukerta vai?

    VastaaPoista
  5. Tätä postausta oon odottanu. Kiitti hiusvinkeistä.

    VastaaPoista
  6. Nam mikä leipä, herkullisen näköinen.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.