19.2.2017

Easy like sunday morning




 Sillä aikaa kun mies ja nuorin poika oli futistreeneissä, mä otin lepposasti ja tein itselleni aamupalan vuoteeseen.  Mä en yleensä lue sanomalehtiä,vaan luen kaikki uutiset netistä.Meille tulee nyt kuukauden ajan Pohjalainen, joten ajattelin tehdä poikkeuksen ja muotilehtien sijaan lukea päivän lehden. Mun vanhempi poika, joka blogin alussa otti musta kaikki kuvat pääsi pitkän tauon jälkeen kameran toiselle puolella ja halus kokeilla eri säädöksiä kameralla ja otti nämä kuvat. 







Oon alottanut taas mun perinteen, eli joka perjantai töiden jälkeen haen kotia tulppanikimpun. Mun lempikukka ja onse vaan niin että kyllä kotia aina kaunistaa leikkokukat.  Mä en muuten oo mikään viherkasvi tyyppi, koska jostain syystä en ole kovin hyvä emäntä niille ja ne kuolee mun käsissä. Tästä syystä meillä ei kotona oo yhtäkään viherkasvia, muuta kun kaktus ja sekin alkaa näyttään siltä, että tarvii ensiapua äkkiä tai se nääkähtää, eli saan senki kuolemaan  :) 

Oon aika tarkka kukkien väristä, on sitten kyse tulppaaneista tai ruusuista, näitä kahta kun yleensä meidän kotona on. Keltanen ja punanen väri ei iske, vaan käännyn yleensä valkosen tai haalean roosan sävyyn. Mikä on teidän lempikukan väri?









10 kommenttia:

  1. Siis täh sun poika ottanu nää kuvat wau.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään valkosista kukista ja tulppaani munki lemppari. T. Tiina

    VastaaPoista
  3. Punanen ruusu mun lempikukka ja tosi upeet kuvat sun poika ottanu.

    VastaaPoista
  4. Taitava poika sulla. Mä tykkään tulppaaneista ja kaikki värit käy 😀

    VastaaPoista
  5. Mä niin tykkään sun blogista. Uskallat olla oma ittes kameran edessä ilman että aina vahvat meikit ja tukka sliipattuna. Sun tyyli muutenki on niin inspiroiva t. Vivian

    VastaaPoista
  6. Kaikki punaset kukat kelpaa mulle ja mielellään ruusut.

    VastaaPoista
  7. Wautsi wau terkut sun pojalle hyvin on ottanu kuvat.

    VastaaPoista
  8. Your blog is great t. JM

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.