16.2.2017

Hiihtarit & pyöreät silmälasit





 Hiihtarit ja pyöreät silmälasit, eli paluu nuoruuteen :) Alkureaktioni oli hiihtareista, joo ei kiitos mä en päälleni pue sellasia housuja, no miten kävi. Pinterest täynnä hiihtari asukuvia ja aikansa kun niitä katseli, tuli niin kova fiilis saada sellaset. Voi pojjat sanon minä, nimittäin niin mukavat pöksyt jalassa best ever, että kumoan kaikki aikaisemmat ennakkoluuloni. Tykkään vaatteista, joissa on kiva twisti, eli jotain pientä extraa perus tyyliseen vaatteeseen lisättynä ja näistä se löytyy lahkeista.







 Valkoset tennarit päätyi näiden housujen kaveriksi ja ihan hyvin niiden ystävyys näyttää toimivan. Seuraavaksi ajattelin kokeilla hiihtareita korkkareiden kanssa.
Vaikka huononäköinen olenki, niin ihan "oikeita" pyöreitä silmälaseja mulla ei ole kuvissa, vaan kyse on feikkilaseista.











 Hiihtarit H&M/ Lasit H&M/ Laukku Valentino/ Tennarit Adidas

9 kommenttia:

  1. En ois uskonu et mäki tuun innostuun hiihtareista. Kun näin sun kuvat niin joo mä haluan kans 😀 t. Kirsi

    VastaaPoista
  2. Hyvin oot yhdistäny hiihtarit jopa niin että mäkin alkasin niitä himoitseen mun kaappiin.

    VastaaPoista
  3. Sä saat kyllä tyylin kun tyylin näyttämään hyvälle t. Erika

    VastaaPoista
  4. Kamelin väriset takit on kyl niin upeita ja varsinki blondien päällä.

    VastaaPoista
  5. Oi paluu tosiaan nuoruuteen, tulee muistot mieleen hiihtareista. Pidin niitä nuorena aina 😀

    VastaaPoista
  6. Love your style t. Sandra

    VastaaPoista
  7. Ohhoh en olis uskonu et mä myös tuun kumoon ennakkoasenteeni, nimittäin noi housuthan näyttää niin cooleille.

    VastaaPoista
  8. Sun asukuvat on ihania! Tää vois päätyä myös mun päälle, hiihtarit on aivan sairaan mukavat - mulla on jopa ollut jotkut kohta 10 vuotta vanhat hiihtarit kaapissa kokoajan ja oon pitänyt niitä himassa :) Täytyy ottaa taas käyttöön kunhan tulee tennarikelit..

    Noi lasit sopii sulle muuten ihan täydellisesti!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.