13.2.2017

The blue shirt





 Siniset paitapuserot on niin mun lemppareita tällä hetkellä. Varsinkin jos niissä on jokin kiva yksityiskohta, kuten tässä paidassa on hihoissa. 

Joka paikassa näkee nyt housuja, joissa on epäsymmetriset lahkeet, eli takaa pidemmät kuin edestä. Mä kokeilin vanhoihin farkkuihin tuunata tämän tyylin.

Tämä jäi mun kohdalla kyllä kokeilu asteelle, sillä ei ehkä ollu mun juttu tämä tyyli. Se riittää mulle,että housuissa on polvien kohdalla kulumaa. Muut perheenjäsenet oli sitä mieltä, että äitillä on röllipeikon housut heh.





 Tänään vein lisää tavaraa kirppikselle ja mm myyntiin lähti pinkit Adidaksen kengät. Kengät maksaa uutena reilu 100€ ja näitä tennareita ei ihan joka paikassa myydä. Hintaa laitoin kengille 40€ eli pilkkahintaan lähtee hyväkuntoset tennarit uudelle omistajalle.

 Kyseessä on siis nämä kengät klik

 Tässä myös mun jalassa nämä kengät klik












Paita Lindex/ Kengät Din Sko/ Vyö H&M

7 kommenttia:

  1. Niin ihana paita t. Niina

    VastaaPoista
  2. Kaunis paita, taidan hakea saman 😀

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii ponnari tosi hyvin

    VastaaPoista
  4. Ihana seurata mitä kaikkea aina tuunailet t. Lotta

    VastaaPoista
  5. Blondeille kyl sopii sininen väri niin hyvin. Muutenki chic kokonaisuus t. Viivi

    VastaaPoista
  6. Mä niin tykkään seurata sun tyyliä t. Tiina

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.