2.3.2017

Äidin ja pojan yhteiset kengät




 Ostin mulle ja pojalle yhteiset tennarit, jota voidaan siis molemmat pitää vuorotellen. Mun mielestä kenkien malli on niin unisex, että soveltuu niin miehille kuin naisille. Oon jo kauan kattellut näitä tennareita niin itselleni, kuin pajalleni. Vans:n tennarit maksaa kuitenkin sen verran paljon, että en nähnyt mitään järkeä ostaa molemmille omia.

 Aikaisempaa kokemusta Vanseista ei oo ja muutenkin tämä on ainut malli Vans kengistä, joka miellyttää mun silmää.









 Choker-neule, eli kuvan valkoinen neule jossa on kaula-aukon kohdalla kiva choker detail. Paitaan on siis ommeltu kiinni tämä  "kaulapanta" ja se just mun mielestä tekee perus valkoisesta neuleesta ihanan ja mielenkiintoisen.


 Jos kiinnostuit neuleesta, löydät sen täältä klik








Tennarit Vans/ Takki H&M/ Laukku Valentino/ Neule Gina Tricot/Housut Vero Moda

8 kommenttia:

  1. Kätevää (ja taloudellista) kun teillä on saman kokoiset jalat :) Voi sitten samalla rahalla ostaa mielummin kahdet erilaiset kengät yhteisiksi, kuin molemmille samat kengät. Itsekin käytän äitini kanssa toistemme kenkiä

    VastaaPoista
  2. Niin ja se piti äskeiseen kommenttiini vielä lisätä, että mun mielestä sun blogissa on tosi kivaa kun aina mainitsen tarjouksista yms :) Niin moni blogi hehkuttaa materiaa ja merkkejä, niin on mukava vaihtelua että bloggarilla on jalat maassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Noora ja iso kiitos sun kommentista, myös pahoitteluni kun kesti vastata. Tosiaan on taloudellista kun voidaan pojan kanssa käyttää joitain samoja tennareita, nykyään kun monet mallit on niin unisex. Vaasassa on vaan niin märkää ja loskaa tällä hetkellä että kumpparit jalassa mennään ja hetken joutuu odottamaan että päästään kunnolla tennarikeleihin :)

      Poista
  3. Tosi upee look t. Mirja

    VastaaPoista
  4. Sun tyyli on todella inspiroiva ja teet toimivia asukokonaisuuksia.

    VastaaPoista
  5. Kävin ostaas kans ton neuleen, näytti sun päällä niin ihanalle. Kiitos siis inspiraatiosta t.Helena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eix ookki ihana, oon harkinnu jos ostais toisen värisenäkin :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.