5.3.2017

He and me moment




Mahtui talvilomaan pieni kahvihetki kaksistaan miehen kanssakin, nam mitä herkkuja. 

Tänään leikkasin pojille ja miehelle uudet lookit, eli kotiparturi oli auki ja pelattiin shakkimatsi vanhemman pojan kanssa. Eihän mulla ollu mitään jakoa poikaa vastaan, mua vietiin kun pässiä narussa, toki mulla oli säännötkin ihan hukassa.  En luovuta, vaan sanoin että myöhemmin tänään otetaan uusix ja mä lupaan, sit mä voitan hyym saas nähä tuliko luvattua liikoja.




Kunnon traama oli muuten tänä aamuna poikien välillä, kun mun teinipoika oli kertonu veljelleen, että on pussannu yhtä tyttöä koulun jälkeen ja nuorempi poika tuli heti juoruamaan sen äitille. Poika suuttui tottakai, kun oli kertonu sen luottamuksella veljelleen ja salaisuutena ja nyt äiti tietää :)
Ei meinaa vaan itelle iskostua päähän, että mun esikoinen on jo niin iso poika/miehen alku, että alkaa tulemaan tytöt kuvioihin.  

Mitens muuten teidän aamu meni?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.