5.3.2017

Raitaa ja rakkautta




Lauantai meni rennosti, mies ja nuorin poika lähti pojan futisturnaukseen, me hengailtiin meidän pörrökasan kanssa. Oonko muuten ikinä maininnut, että meidän koiralla on todella paha eroahdistus. Kaikki konstit ollaan kokeiltu ja lääkäreiltä kysytty apua, mutta mikään ei tunnu auttavan. Hugo ei kestä yhtään yksinoloa ja saa pahoja paniikkikohtauksia. Jännä on se, että Hugo ei oo ikinä ollu edes pitkiä aikoja yksin, ei edes pentuna silti se kärsii yksinolosta, ressukka.



Poikien talviloma alkaa olemaan taputeltu, yllättävän hyvin meni poikien yhteisloma, jos ei nyt tämän aamun kissatappelua lasketa. Se nyt olis ollu jo jotain, jos ei ne yhtään olis vängänny keskenään jostain.





Tehtiin edestakas reissu tampereelle viime viikolla, Ikeaan ja Funparkkiin/Ideaparkkiin. Siltä reissulta löysin kuvien raitapaidan, jossa on levenevät hihat. Aikasta fressi paita mun mielestä, vaikka en niin kova raitafani nykyään oo. Jossain vaiheessa mun kaapista ei mitään muuta löytynykkään kun raitasta vaatetta.

Eli raitavaatteet oli hiljaiselossa jonku aikaa mun elämästä, mutta tekevät selvästi paluuta, varsinkin nyt kun kevät tekee tuloaan. Kevät ja raitavaatteet jotenki kuuluvat yhteen vai mitä?


Kaikkia nimiä ne kans keksii vaatteille, nimittäin mulla on jalassa Mom farkut. Ei siis mikkään raskaushousut, niin kun nimestä voisi luulla. Vaan farkut, joissa on korkea vyötärö ja kevyesti kapenevat lahkeet.





Ai niin kuvien raitapaita on Lidexiltä ja löydät sen täältä klik










10 kommenttia:

  1. Niin kauniit kuvat taas wau

    VastaaPoista
  2. Meidänki koiralla on eroahdistus, eikä auta mikkään keinot. Söpö Hugo

    VastaaPoista
  3. Kiitos kun linkkasit ton paidan, käyn huomenna hakemassa 😀 t. Heini

    VastaaPoista
  4. Kauniit kuvat, söpö koira ja ihana paita toi raitanen t. Felicia

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka hellunen koira teillä, mikä rotunen?

    VastaaPoista
  6. Sun kuvat on niin ihania ja blogi mun lemppari.

    VastaaPoista
  7. Mä tykkään raitavaatteista ja toi paita taitaa lähtee mun ostoslistalle 😀

    VastaaPoista
  8. Söpö koira teillä t. Viivi

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.