16.4.2017

Röyhelöhame & mun luottotakki




Mitens teillä pääsiäinen on sujunu? Meillä pojat meni yhdeksi yöksi mummolaan ja käytiin miehen kanssa keskustassa lasillisella ja syömässä. Ensimmäistä kertaa tilasin viiniä ravintolassa, nimittäin oon viini ihmiseksi tullut vasta jokin aika sitten. Toki oon vaan valkoviinin ystävä, punaviinit ovat siis vielä ei listalla, mutta kaikki aikanaan ja ehkä joku päivä niistäkin alan tykkään.
Kahvi ja viinit ovat siis tulleet mun elämään vasta kun täytin 30 vuotta , eli kesti aika kauan ymmärtää hyvän päälle :)






 Tammikuusta lähtien, kun ostin kuvien hameen, oon orttanut että ilmat suosii sen verran että pääsen pukemaan hameen päälleni. Musta tyylikäs kynähame, jossa on tämän hetken trendi yksityiskohta eli röyhelökoriste. Yläosaksi valitsin perus t-paidan, vaikka paita on perus arkinen pysyy silti kokonaisuus tyylikkäänä.









 Kyllä se niin vaan on, että ei oo tyyliä mihin nahkatakki ei sopisi. Luottotakiksi sitä voisi kyllä ainakin omalla kohdallani kutsua. Hameiden, housujen ja jopa rentojen collegehousujen kanssa nahkarotsi sopii. Takki ei siis jätä mitään tyyliä kylmäksi ja täydentää kokonaisuutta. Nahkatakit ovat siitäkin hyviä, sillä niiden käytölle ei näy loppua ja säilyvät trendikkäänä vuodesta toiseen.











Hame Zalando/ Takki Cubus/ Kengät Mango/ Paita Boozt/ Laukku Gina Tricot/Aurinkolasit Glitter

10 kommenttia:

  1. Upee tyyli ja ihana nahkarotsi.

    VastaaPoista
  2. Tosi nätti hame ja hyvin oot taas stailannu ittes. T. Mia

    VastaaPoista
  3. Upeet kuvat taas ja kaunis kokonaisuus

    VastaaPoista
  4. Muotitietoinen bloggari

    VastaaPoista
  5. Sun tyyli on kerta toisen jälkeen niin upee.t. niina

    VastaaPoista
  6. Ihanan tyttömäinen hame. Vaikka en muuten oo mikään röyhelöiden suurfani tää hame on upee ja pakko ostaa itelle 😀

    VastaaPoista
  7. Me oltiin kotona pääsiäisenä eikä tehty mitään kummempaa. Valkoviinit on myös mun lemppari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään makeista valkkareista eniten,jostain syystä kuivat viinit eivät ole mun makuun.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.