16.9.2017

Mea






- Inhoan silittämistä
- Luen liian vähän kirjoja
- Olen 3 lapsen kummitäti
-  Lempidrinksuni on frozen margarita tai caipiroska
- Roikun ihan liikaa somessa ja istun koneen äärellä
-  Inhoan kaljaa yäk
- Uskon siihen että kaikella on elämässä tarkoitus tapahtua ja siksi selkärangassani on tatuoitu lause
Everything happens for a reason
- Vartalossani on 6 tatuointia
-  Olen alkanut pelkäämään kuolemaa tai välillä mietin sitä
-  Olen tunneihminen


- En ymmärrä ihmisiä jotka eivät osaa pyytää anteeksi, eivätkä näe omia virheitään
- Olen asunut Helsingissä kahteen kertaan
- Olen syntyny Vähäkyrössä
- Olisin mielummin tummahiuksinen
-Haaveilen matkasta New Yorkiin
- Olen päivä päivältä itsevarmempi
- Minulla on näkyvät silmärypyt
- Kaapissani on vaatteita, jotka eivät ole ikinä olleet päälläni
-Inhoan sipulia ja ravintolassa sanon että olen allerginen, ettei sipulia vaan ole lautasellani, koska en pysty sitä syömään. 


-Olen naimisissa ollut pian 6 vuotta ja yhdessä mieheni kanssa 16 vuotta
-Menimme naimisiin vasta kun olimme olleet 10 vuotta yhdessä
- Meillä oli maistraattihäät, koska mieheni ei kuulu kirkkoon
- Minulla on 2 poikaa
- Tykkään leipoa
- Olen käynyt talouskoulun
-Olen kova tuunaaja
-Tykkään valokuvata
- Nauran välillä itselleni, mutta mielestäni elämää ei saa ottaa liian vakavasti


- En tykkää liian pikkutarkka hommista, vaan olen enempi sinne päin tekijä
- Olen "syönyt"  peukaloa pienenä niin, ettei minua meinattu saada siitä vierotettua ja tämän takia sain kuudella luokalla raudat
- Minulla on ollut n.25 vuotta ylähampaitteni takana raudat (ovat siis edelleenkin suussani)
-Minulla oli parikymppisenä kissa nimeltä Olivia
- Olen harrastanu itsepuolustusta/karatea
- Sain silmälasit jo 4 vuotiaan ja silloin ne oli +10 vahvuudella

- Olen erityislapsen äiti
- Lapseni nimet alkaa L kirjaimella ja R
- Olen 176cm pitkä
- Minulla on 4 siskoa ja 2 veljeä (kaikki samasta puusta veistetty)
- Vanhempani ovat eronneet
- Olen saanut elämässäni yhden ainoan mitalin ja vielä hopeamitalin, kun osallistuin nuorena hiihtokilpailuun, mutta meitä oli vaan kaksi osallistujaa hah :)

- Painoin parikymppisenä lähes satakiloa
- Olen pullantuoksuinen äiti
-Sain ajokortin vasta 30 vuotiaana
- Haluaisin oppia kutomaan villasukkia
- Pelkään hämähäkkejä (ja kaikkia pieniä ötököitä) ihan hysteerisesti
- Osaan sukeltaa, vaan jos pidän nenästä kiinni


5 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.